Gelukkig was het na een week met tropische temperaturen flink afgekoeld, en konden we om 9 uur de ramen openzetten in Dienstencentrum op de Boor. De vrijwilligers hadden er weer zin in, en openden hun koffers met gereedschappen. Ook de naaimachine en vele kleurtjes naaigaren wachtten op de bezoekers. Om 10 uur stond er al een rijtje met ‘klanten’. In totaal waren dat er 28!
NIET gerepareerd 11 stuks : een koffiemachine (zeer ingewikkeld en tijdrovend), bureaulampje, buxusschaar, Cd-speler, heggenschaar, platenspeler, stoomstrijkijzer, jacuzzi pomp, koffiezetapparaat, snelheidsmeter voor fitness apparaat, internetradio.
HALF 6 stuks: elektrische verwarming ( bediening uitgelegd) tosti ijzer, CD – Cassette recorder, CD speler.
Met succes gerepareerd 11 stuks: blender, broeken en mouwen jasje korter gemaakt, Kärcher stofzuiger, zeepdispenser, stoomreiniger, naaimachine, microfoon, mixer, Kärcher hogedrukreiniger, heggenschaar en een scheerapparaat.
Er waren ook weer leuke reacties, zoals van een mijnheer die het zo’n goed initiatief vond om te repareren dat hij van plan is om SBS te benaderen om er een programma van te maken.
Vrijwilligers bedankt allemaal en tot ziens op 27 Juni bij Buurthuis Sam Sam te Zeswegen ( Heerlen ).